slikice (kuuL=)=)=)=))

eO neKe sliKe s jOopinOog sLaWljaaa

Image Hosting by Picoodle.com
joPa,matea i ja negdje iza.heh

Image Hosting by Picoodle.com
maAteJ andD jOopaA

Image Hosting by Picoodle.com
jAa=p

Image Hosting by Picoodle.com
ivOona i AntuNoviČkaa..kUuL.=)

Image Hosting by Picoodle.com
buDimiRkKa i anTunoWičkAa

Image Hosting by Picoodle.com
mE anD jOopA

Image Hosting by Picoodle.com
buDiJa, loreTta, mOoriNa and atunOowiČka

Image Hosting by Picoodle.com
jOopa, maTtea i jaaA

Image Hosting by Picoodle.com
kikicCa i jOopa=)

Image Hosting by Picoodle.com
matT i jAa

Image Hosting by Picoodle.com
jOopa i mOorinA

Image Hosting by Picoodle.com
deEčki sSe neŠš sprDAaju=p

Image Hosting by Picoodle.com
mi pAwaaMoo.hahah



eEo neke SLikKe od tEenEE..=)=)=)


Image Hosting by Picoodle.com
ninNa dDroCikA maLLa kao neEš wJežBbaa.hahah

Image Hosting by Picoodle.com
nNinA s luTKom (koOju je nA kRaju kiLlniLa..hahah)

Image Hosting by Picoodle.com
kLaraA nam Prawi sEenDwiČee

Image Hosting by Picoodle.com
tEEnA anDD nErAA

Image Hosting by Picoodle.com
hRanNa koOju sMo sWUUU pojEEli..heheh

Image Hosting by Picoodle.com
niiNa u neKim šTIkLama..hahah

Image Hosting by Picoodle.com
nEeraaAA=)=)

Image Hosting by Picoodle.com
duUnjaa andD anjAa

Image Hosting by Picoodle.com
TeNiCca..razmiŠlJa oćElI pojeSt ili nEĆee.heh

Image Hosting by Picoodle.com
tTena gRli niInuU=)=)

Image Hosting by Picoodle.com
tEEna i jAA jedemMO tOoplEe sendDwiČe.=p

Image Hosting by Picoodle.com
oOpa..teEna i nInA.=)

Image Hosting by Picoodle.com
nOo koMeNtt=P

Image Hosting by Picoodle.com
bAwarIa..hh

Image Hosting by Picoodle.com
tTenA uSSiSawa uu 3 ujUtrOo

Image Hosting by Picoodle.com
tU oni nEešš izWodEE

Image Hosting by Picoodle.com
jAa sSe iZleŽawaM


Image Hosting by Picoodle.com
mI eDemoO koOkiCcee




Image Hosting by Picoodle.com
oOmG..oWa sLika je pRee kuLL.=)=)..(moj razz u 3 razz



mAaskEEmbALL (2008)

Image Hosting by Picoodle.com
nEerA akKa sk8err

Image Hosting by Picoodle.com
dUnjaA anDd aNjaa

Image Hosting by Picoodle.com
a jesSmo luUdii=p

Image Hosting by Picoodle.com
nEerRAa

Image Hosting by Picoodle.com
tEenAaa

Image Hosting by Picoodle.com
nInAaa

Image Hosting by Picoodle.com
mIiiii

Image Hosting by Picoodle.com
a wiDd luDeee..heheh



Cursors



eo mal naših školskih prosera: (7r.)

Đole: neko ispustio goluba pod satom kemije, i okrivimo mi Davora, a Đole kaže njemu: ti imaš ozonske rupe u guzici!

Nastavnica pita u kojoj su vezi 1. i 2., kaže Đole: u spolnoj

Dunja uvrče kosu, kaže Luka: da Bog da ti kosa otpala ko Zidanu

Dunja: Bašićka ima čmar, ko da ju je tetka bušila motornom pilom

Bole: pogledaj kako Bašićka izgleda ko da ima oko vrata kugle za biljar

Neki od učenika: skreći ravno

Kaže Bašićka Boletu: zaljepit ću te

Đole: u povijesti će se srušit meteor s 13 kila grama

Bole priča s digitronom: kako nula, oš da te sad ubijem

Luka: žedan sam
Časna: sad će zvonit, pa češ ić
Bole: zvoni za 20min.

Đole: ja idem u Beštikaš u petak

Zanze pjeva pod satom, napravio disko i da mu Klobučarka 2 minusa

Nastavnica: kakvi su kutovi uz presjeknicu
Anja: presjeknuti

Nastavnica: Marine vrati se
Bole: ne mogu, komšo me zove

Klara: Davor nije znao gdje leći i lego do mene

Nastavnica Đoletu: evo ti gradska jedinica

Nera E: šta??
Bole: štambilj

Nudi Nera E. čips Boletu, on ponjufa i kaže: to staro otkad je Vukovar pao

Nastavnica: pitanje je....kako astronauti idu na WC?
Anja: odleti im pišalina

Nastavnica: ak se ja zaletim opaliz ću vam čušku

Đole: mama ti Robi Wiliams

Bole: smijem na WC?
Vračara: ne
Bole: hvala

Vračara (nastavnica): opalila bi mu šamar da bi mu duša izašla iz tijela

Kaže Dunja Luki: de objesi se za kvaku...
jesi ti 2pac, ma ti si šu pac

Idu Anja, Josip i Tena u trgovinu kupit nastavnici Pavošević nešto, pita Anja Josipa: Šta ćemo joj kupit?...a kaže Jopa: Tablete za mršavljenje

Đole pjeva: he he helmans....

Vračara premjesti Dunju ispred Boleta, a on: guši se od nekih mirisa...onda ju Vračara pošalje u zadnju klupu, a ona: sad moram bit izvan grada...a Vračara: nije ovo grad...

Anja: svi se gongaju

Nera E: Kad se Pavoševićka isere na mjesecu, govno je toliko teško da ne može odletit u zrak..

Dunja kašlje i ispadne joj žvaka, naravno na knjigu

Nastavnica: u koja se 3 stanja voda može nalazit
Dunja: tekućem, plinovitom, i onom..kak se zove...ono ledeno

Dunja: tvrda voda je nepročišćena voda sa kamencom, a meka voda je barska voda...








< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Say it for me/Only whisper

by Purple Pixie

Opis bloga

ovaj blog...je...šta ja znam....napravljen iz dosade...lol

..me..

hey..eo da i ja kažeM nešTooO o sEEbi...
pa owAk..
mojEe CJeneNoO iMe je NeRAa..=)..
nAdimKen neKE poSSebnEe neaAam..
iAm 14 gOd jer sSam rođenNA 1.9.1993.=)
iEm u tin uJewić...jea..u 8b raz..onaak wEe ruLLEeeZZ:..=)=)

sLušŠam GlazbBu kojU jaKo wOlim slUšat..nešto od nAwEdEnoOg maAnje sLušam a neEŠto WIšee..a tO bi biLo: blink182, paramore, six pack, gužva u 16-ercu, đubrivo, sick puppies,leteći odred, grupa tvog života, urban, billy talent, prljawo kazalište, crvena jabuka, plavi orkestar, atheist rap, čovek bez sluha, pennywise, millencolin, sum41, neki stari rock, vatra, adastra, volim poslušat i nekad marchela, elemental i tak neku dobru hip hop, rap glazbu...i tak...ne ograničawam se se...ehhe=P

wOLim sWe i SWašTaaaa
nPr..

..kAd iam VRemenA za SpawaNje.je jea..
...kad neoram uČit..
...pROwodDit wRjeme ssA prijATeljima..
...iĆi u sK8paRk.i spRDat seE sa tim VRlo kuL zabAWnim i ZaniMljiWIm ljudimMA..
.....duUge i zanimLjiwE šŠetnjee..SLadOoleD.kawiCE.kaPuččiNOO s legiCcam...
..WoOziT rOoLe, sk8, i BMX..wRlo kuL prjewOozna SredStwa..=)
...sWee bOoje..koje poOstoOje..
...zaAebAWat tinEEu..heheh..
...iČi Wan s kuruCkom koja nEEprEEstAnoo nasSmijaWAa..=p
....pPriČAti sa sWWOjojm SiSSteR..i sLuŠat njEne proWAle..heh..
...sWoOg maČka STINkYa..koji je WRlo beZzobrAzan mAČak..sTalno dowOdi sWog nekOg gaY FRenda..hh..
...mOOje luude iz rAZz...s koOjimAa mi niKada nije dosaDnoo...poOgoTowo kad jeEdemo nA tAjnoOm mjEStu..hahaha..
...SwOj wRLo puunoO poKiDan kajiŠ kojJem ne Fali puunO niTna.(ne uoćE=p)
...kuUpoOwaT u floCci.hhe..
...sWOjE wRlo kuL DC patikKE..
...šAArene peRtlEe..
....sTrakKice..=p...
..šiROoke hlLačeeE...
....jaAkniCCe sWIh wRsttA..
....sWoju tRzaLicu Koja mi JE uwiJek okOO wRaTta.kao dOonoSSi mi SReću..=)=)
....sWOje naRKWice...zaAA kojEEm mama kaže da iZGLedam ko CIrkuSs..heh
...biTi na msNu..
..sLuŠAat glaZZbu..
..............
...i tAAk sWAŠtaA ja woLim..

pUnoO sTwari ne WOli..al mi sEE neDa o tOom..=)

iAm puno pRijatElja...i takOO..eo nEeki..
jOopa.
TineEA.
KuRUcKa
JuRičKaa


NiNa
DUnjA
AnjA
KLarA
TEna
NerA
KarLo
DaWor
DošŠen
BoLe
LuKa
SEDdY


a owo bi biLi dečki iz paRka
vLadOo
LuKa
DiNo
aNdRej
JacO
gUbEc
aRkaDdA
aCo
tOmZi
tOni
mArac
čoOkoLinOo
niRam
hanY

(to su ugl ljudi s kojima ja i jopa prowodimo wrjEem u parku)=p

i et tak...
to bi biLo TooOo..
moj msn; untitled_022@hotmail.com


Image Hosting by Picoodle.com
mEeEe

Image Hosting by Picoodle.com
opt.ja.=p

Image Hosting by Picoodle.com
jOopa, tinEEa anD mEe

Image Hosting by Picoodle.com
jOopa i pikAččuUU=)

Image Hosting by Picoodle.com
jAa unDd doGgy=p

Image Hosting by Picoodle.com
tiNeEa i jAa..hahha..baš smo kul=p

Image Hosting by Picoodle.com
tineEa..(dečki slobodna jeee)..hahh

Image Hosting by Picoodle.com
baš smo kuL=)

Image Hosting by Picoodle.com
ma pre seksi smo..hahahah

Image Hosting by Picoodle.com
jurička i tinea..=)

Image Hosting by Picoodle.com
kao neke lude smo…hh

Image Hosting by Picoodle.com
anja, nina i ja..=)

Image Hosting by Picoodle.com
jopa i ja i neeštooo..hahah..




..linkići...

jOpiPa
n3r@
$@nj@
m0r3n@
d0r@
tr! cur3
t3n@
@nj@
$@ndr@
$uh!ć
$m!L3$ & !w
Dunj@
LuK@::thE::sk8eR
LuDa n!nA
mArY



Counter Stats
mechanics tools
mechanics tools Counter


Image Hosting by Picoodle.com

Six Pack - Fabricka greska

Kiše padaju, evo već stoti dan
Smišljam oblake kako da oteram
Prizivam vračeve drevnih plemena
da zajedno sa njima otpevam
molitvu za sunce, makar neonsko
Samo se bojim da ne pokleknem
i promuknem,
Na ivici sam snage
Hvala na višku inspricaije
U mom gradu je glupo voziti skejt
Ja sam fabrička greška generacije
Dovoljno pametan, šteta previše slep
"Moji su drugovi biseri rasuti"
zauvek...
Sanjam talase obalskih mirisa
i parče neba gde je mesec uvek pun
mesto na kome više neću biti usamljen
Nikad niko neće moći da oduzme
Stvarno se bojim da se neko ne usudi
i pokuša da me probudi
Da dirne prljavom rukom
u jedino što je ostalo
Pucaću u grudi!



Image Hosting by Picoodle.com

Sick Puppies-"Anywhere But Here"

I held onto you for as long as I could but today
You fell away
Now what I hold are the memories we barely made
I stood on the edge of your bridge until I felt the rain
Wash me away
My confusion left me fast as the vertigo came

What I believed to be true it was only a dream
Believed in me
I just projected it over your beautiful screen
I self medicated my way through this mess that we made
So I could stay
There was nothing, but I waited
I waited

This was my mistake
Broken are plans we made
So I will be traveling any place
Cause anywhere's better than
Here we rest in peace
Rubble beneath the feet

I shouldn't have followed you anywhere
Cause anywhere's better than here

Where is the space I could move, where could I rest my head
There's nothing left for me here
It's hard to leave behind
The one thing that made me feel alive
So I slide
From paranoid to paralyzed

This was my mistake
Broken are plans we made
So I will be traveling any place
Cause anywhere's better than here

This was my mistake
Broken are plans we made
Here we rest in peace
Rubble beneath the feet
I shouldn't have followed you anywhere
Cause anywhere's better than here


Image Hosting by Picoodle.com

BOX CAR RACER- "Letters To God"

caught off guard
all worked up
the air is as dark and cold as night
let me go
i'm not done
i swear i'll take just one lifetime and i

i won't lie
i won't sin
maybe i don't wanna go
can't you wait
maybe i don't wanna go

i should've asked
i could've helped
at least a fucking 1,000 times before
will this offer get me in
or does this prove that they gave more and i

i won't lie
i won't sin
maybe i don't wanna go
can't you wait
maybe i don't wanna go

and i
i won't lie
i won't sin
maybe i don't wanna go
can't you wait
maybe i don't wanna go

and i
i won't lie
i won't sin
maybe i don't wanna go
can't you wait
maybe i don't wanna go


Image Hosting by Picoodle.com

Blink 182- Dick Lips

Please mom
You ground me all the time
I know that I was right all along

And I'm hoping
Remember I'm a kid
I know not what I did
Just having fun

You couldn't wait for something new
And yesterday I thought of you
It left me to think as if I couldn't walk away
It's too late, I fell through

Nothing to lose
A boy who went out
When he finished all his chores
Nothing to do
They can't trust me
Because I blew it once before

Shit dad
Please don't kick my ass
I know I've seen you trashed
At least one time

Can I blame it
On one of my dumb friends
It's been awhile
Since I have used that line

You couldn't wait for something new
And yesterday I thought of you
It left me to think as if I couldn't walk away
It's too late, I fell through

Nothing to lose
A boy who went out
When he finished all his chores
Nothing to do
They can't trust me
Because I blew it once before

Nothing to lose
A boy who went out
When he finished all his chores
Nothing to do
They can't trust me
Because I blew it once before


Image Hosting by Picoodle.com

Avijone, baci mi bombone (six pack)

Ni proroci nisu videli
Šta bi, eto, moglo da se dogodi
(časna pionirska reč)
a kao mali sam slušao bend
koji je sve znao unapred,
svi su se smejali... kao na skeč

Rođeni na raskršću ratova i paktova
spremni smo čekali vesti u šest
(... o, Bože Gospode)
nekad provokacija zvuči kao uvreda
ti to ne kapiraš, zar ne ?
I dok sanjaš svoj popodnevni san
tvoj će sin, mali vragolan, mahati ka nebu
i u trku pevati iz sveg grla:
Avijone baci mi bombone
A ja tebi pare da kupiš cigare...

Mislio sam da će proći sve
i nestati ko ožiljak pod obrvom...
Nikad nisam umeo da lažem
a sada lažem sebe da je sve pod kontrolom
Samo slepi nisu videli kakav
je režiser Toma Talični
(ma ko bi rekao ?)
Tog dana je čistio cev
i hladan čekao hvalospev
njega ne zanima moj gnev


Image Hosting by Picoodle.com

Dok udara srce (six pack)

"Zivot je lep kada zatvoris oci
i strpas u sebe koji miligram !"
"Mislim slazem se s tim, samo, nesto te koci
- noc u strahu i znoju kada prespavas dan"
"Zivot je lep posle petnaestog piva
na gajbu kada privedes neku laku robu"
Bice to dozivljaj zaista nezaboravan
sutra, kad je ugledas debelu i golu.

Reci mi, tebe to cini srecnim
Reci mi, to te ispunjava ?
Siroke zenice te ne cine vecim
Samo propadas duboko, dublje, do dna

Polako prolazi voz, moj mali brate,
ne reci kako temu bi da promenis
jer dok udara srce, ovo govori glava
sto vec je bila tamo gde ti odlazis.
Skrivena u mraku ceka crvena pruga,
zgazis je pa lazes da je sve O.K.
starim kisobranom protiv radijacije
...kako se zivot pretvori u kosmar za tren.

Reci mi, tebe to cini srecnim
Priznaj, to te ispunjava !
Tvoja prijateljstva ni cini vecnim
ta glupava, ta tvoja prokleta navika.


Image Hosting by Picoodle.com

Lak za nokte (vatra)

Tvoja je ljubav moja kreditna kartica
Najskuplji lak za nokte, ruž na usnama
Francuska manikura, fitness, aerobic
Botox i silikon za savršen oblik
Koža i krzno mjesto kućnih ljubimaca
Dolce Gabbana, Gucci lijek protiv stresa
Ti bi u shopping, ti se nikad ne bi je, je, je
Ja bih baš sada, sada i ovdje

Dajem sve od sebe
Mogu biti gori
Kada te osvojim
Je, je, je, je
Je, je, je, je

Dajem sve od sebe
Vjeruj, bit ću gori
Kada te osvojim
Je, je, je, je
Je, je, je, je

Tvoja je ljubav moja kreditna kartica za
Peglanje krpica modnih dizajnera
Francuska manikura, fitness, aerobic,
Frizura postojana, savršen oblik
Koža i krzno mjesto kućnih ljubimaca
Za tri šest pet pari talijanskih cipela
Ti bi u shopping, ti se nikad ne bi je, je, je
Ja bih baš sada, sada i ovdje

Dajem sve od sebe
Mogu biti gori
Kada te osvojim
Je, je, je, je
Je, je, je, je

Dajem sve od sebe
Ma vjeruj, bit ću gori
Kada te osvojim
Je, je, je, je
Je, je, je, je

Dajem sve od sebe
Mogu biti gori
Kada te osvojim
Je, je, je, je
Je, je, je, je

Dajem sve od sebe
Vjeruj, bit ću gori
Kada te osvojim
Je, je, je, je
Je, je, je, j
e

Image Hosting by Picoodle.com

Gorim (vatra)

Reci gdje to dobro loše pobijedi
Nikad ne dočekam kraj, uvijek zaspim
Gdje se to vojska straha pred bitku raznježi
Okrene leđa zlu pa se prehladi od ljubavi

Plačem, a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj ništa, šuti, samo gledaj kako gorim
Plačem, a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj ništa, šuti

Reci gdje to dobro loše pobijedi
U mojoj zemlji već dugo ne igra taj film
Gdje se to vojska straha porote uplaši
Povuče zadnji dim i popizdi od ljubavi

Plačem, a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj ništa, šuti, samo gledaj kako gorim
Plačem, a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj ništa, šuti

Plačem, a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj ništa, šuti, samo gledaj kako gorim
Plačem, a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj ništa, šuti


Image Hosting by Picoodle.com

Tvoji Idoli (grupa tvog života)

Ti si tako lijepa i mlada
Strani je pojam za tebe nada
Vjeruješ u sebe
Al fali ti prostor
Između jučer i sada

Naša muzika tebi je lijepa
I na sve drugo praviš se gluha
I nije tolko strašno
Što ti nešto fali
Između uha i uha

Pa ti onda pjevamo…
Pa ti onda sviramo…
Pa ti onda šapćemo…

Od silne ljubavi srce boli
Pa 'ko voli nek izvoli

Mi smo tvoji idoli
Čak nas i tvoja mama voli
Ti znaš
Zašto vjeruješ u nas
Ma pusti sad materijal
Jer ideal je za tebe prava stvar
Mi tvojoj krhkoj duši donosimo spas

Više nije sve po starom
Tražiš sada nešto više
Trebaš nekog da ti kaže
Kako tvoje srce sada diše

Lucidnjakuša si postala prava
I neku tajnu želju želiš
I nije tolko strašno
To što nemaš pojma
Što to ustvari želiš

A mi i dalje pjevamo…
A mi i dalje sviramo…
Mi i dalje šapćemo…

Ali tvoje srce sada neke druge voli
A nas naravno ne voli
I više i više, više, više, više

Nismo tvoji idoli
Sad tvoja mama neke druge voli
Ti više ne vjeruješ u nas
Tako to obično biva
Jer na stranicama požutjelog štiva
Tvoji idoli doživjeli su krah

Volite svoje idole
Nek nas i vaše tate vole
Jer vjera u nas donijet će vam spas
Na čiji račun sjeda ljubav
A na čiji lova
Već i ti znaš
Jer čak i kreten zna
Zbrojit dva i dva


Image Hosting by Picoodle.com

Zijevanje (gužva u 16-ercu)

Ja bi da letim
da proždirem zrak
da hodam po njemu
izgubljen i sam

moj svijet je siv
i crven i plav
ja letjeti ne znam
izgubljen sam znam

mjesec je stolica
a kiša je tuš
baljezgarim bezveze
i volim se tu

i kad bi tako džokson
uzimo svaki dan
više se ne bi znalo
što je java a što san


Image Hosting by Picoodle.com

petak, 11.01.2008.

..male stwari..

ew mene mal tu...dosadno mi..
da da..
et i meni je dosadno...
koje čudo...heh..
ma ugl..bliži se odwratna škola..pa mi se swe gadi...c..c.cc...


owi praznici bili pree kull...nowa je bila preeeee zakooonnn...aaa..ja bi to ponowila...aaa...ugl..iam i slikice al mi se neda stawljat...da..

owo mi je zadnji tjean slobode...pa..kao tream ga dobro iskoristit..nda...super mi je bilo owa dwa dana s jopom...baš smo se ispričale..da.da..ugl..dns ne znam šta ću radit...hmm..wjerojatno zowem do mene...heh..da..ma kog to briga ionako...

ae ljudi užiwajte u zadnjim danima..jea...=p...odo ja...poZzzz


p.s. luka šutim=)





| Komentiraj (38) | Troši boju | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.